Saturday 3 March 2012

salam kali kedua...

hehehehe...bila da mabuk mengupdate blog xsudah2 nak mengupdate plak hahaha...lantak la janji aku bahagia..aku ni  macam byk mase free je kan...oooiiii MELATI xtau ke assignment awak MELAMBAK !!! alamak relax la beb malam masih muda hiihihi...

kali ni aku nak upload gmbar detik2 sejarah kepada adik ipar aku kat bangi tempoh hari sehari sebelum aku di angkat menjadi warga suloh budiman upsi..wah bangga betul laa..seminggu sebelum mendaftar tempohari tersangat la bz diriku ini rasakan (padahal xla sebz mane pon =) aku kne settle brg2 nak dftar, buat hantaran tunang lagi (saje nak tunjuk pandai tp xpandai mana pong)1st time tu wat hantaran..dulu aku kawen pon dok order kat akak jek..erm al maklum la nak jadi kak ipar yg baik kononnya...tp i mmg baik OKEYY (letak tanggan kat bahu mata kat atas )hihihi....

k la membebel banyak pon xguna nak korang tengok la detik2 bersejarah diorang...(rasa nak kawen skali g je..pelamin skrg cantik2 wooo) mode: jeles hihihi

keluarga sebelah hubby i..


 
seterusnya adalah hantaraanmade by: me my self...ok x??? rasa2 ade tempahan x lepasni hahahaha
cincin

set mandian + kain sulam

harta karun coklat KISS

sireh junjung wat kul 2am huhuhu

buah2an
KAMI

cantik kan bakal biras i =)


No comments:

Post a Comment